Lördag / Söndag - Lite angående bloggar

Innan jag dimper ner i min underbara säng så tänkte jag att ni skulle få veta lite blogg-grejor. Så här kommer en lista som bara handlar om blogg-relaterade saker.

Vad är url adress till din blogg? - http://ohsussu.blogg.se/
När skapade du din blogg? - Sista maj förra året
Hur många sidvisningar har du om dagen? - Dt varierar väldigt mycket
Hur många sidvisningar har du haft idag? - Idag Söndag? Ungefär elva (klockan är ju bara cirkus 25 över 2)
Hur många inlägg har du skrivit idag? - Två. Eller ja, tre med detta
Vilka bloggar läser du dagligen? - Dom jag länkat till i nästa fråga
Vill du länka dom? - Visst, tryck på namnen så kommer du till bloggen
Anneli | Sajjo | Jytte | Kissie | Blondinbella | Stinalee | Sabina | Carolin
Varför gillar du dessa bloggar? - Dt är roligt att följa deras liv och läsa deras åsikter
Nämn någon blogg du absolut inte gillar? - Dt finns en blogg, men tänker inte säga vilken. Vill visa lite respekt, hähä
varför gillar du inte den bloggen? - Personen i fråga tycker hon/han är bättre än andra, och dt gör denne väldigt klart för sig.
Vill du länka dessa bloggar? - Nej
Vad är det som gör att du bloggar? - Jag använder bloggen som en offentlig dagbok. Dels för att jag gärna vill att folk ska veta vad jag tycker och tänker om vissa grejer, och så används bloggen som dagbok då jag inte orkar skriva i en riktig, hähä. Sen är dt också roligt att läsa alla kommentarer man ibland får.

Nu ska jag sova. Jag kanske skriver imorgon. Juste, ni missade väl inte bilden i förra inlägget? Världens hetaste Yao Ming! Ååh, jag ska såååå gifta mig med en kines. Kan ju skriva mer om min 'drömkille' i nästa inlägg, hoho !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D

2008-08-03 @ 09:40:59
URL: http://josefiner.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0