Fredag - Godmorgon

image464


Godmorgon!

Kanske lite fel val av hälsning, men jag har ju inte skrivit något idag. Vaknade vid halv tolv, så jag har inte hunnit göra någonting idag. Har inte ens klätt på mig, utan sitter här i min lila morgonrock. Självklart ska jag snart klä på mig, snart måste jag till lillan för att ta ut lite pengar. Lilla jag kommer att vara skyldig min papi trehundra kronor när han kommer hem. ÖVERLYCKLIG! Dt verkar nog himmla konstigt att jag är överlycklig för att vara skyldig någon pengar, men icke i detta fall. Pappa ska köpa en sak åt mig, men jag tänker inte säga vad för nåt. Christa och Sarah fattar nog ialla fall. WIHO!
Nej, nu ska jag ta och klä på mig. Sedan ska jag städa lite granna i mitt rum och sen bär dt av mot lillan. Måste även plugga lite idag. BUHU!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Helena

Godmiddag kanske? Hoppas att du får en jättebra dag.Lite extra pengar är aldrig fel!

2008-02-29 @ 13:11:45
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha Godmorgon/godmiddag eller nått :P
Haha jag fattar inte xD Men jag ska klura ut de :P

2008-02-29 @ 13:25:56
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0