Fredag - Sista inlägget

Gomorron!

Lite ovanligt kanske att jag skriver så här tidigt, men jag kommer inte hinna skriva nåt mer under dagen. Åker ju som sagt vid halv tre och jag har inte packat. Med andra ord kommer dt vara rätt så stressigt när jag kommer hem vid kvart i två ungefär.

Idag har vi SO-prov och dt verkar väldigt lätt. Jag tror inte jag kommer ha några svårigheter alls med att få ett litet VG, men vad vet jag?

Nej, nu ska jag snart börja sminka mig. Ska bara springa ner till mamma och pappa för att säga hejdå. Jag kommer ju inte hinna se dom innan jag åker. Ialla fall, jag ska försöka få tag på en dator där uppe i Avesta. Simma lugnt och få inga hål i tänderna!

Susanna'

image419

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0