Lördag - Feeestis

Sådärja! Nu har jag sminkat mig och bytt om. Nu är jag redo för fest. Är riktigt nöjd med min sminkning också. Svart med lite lila som en liten färgklick. Ska ha mina lila drink-örhängen och mitt lila 'bite me'-halsband. Kläderna går i svart och silver, så färgklicken vart lila. Haha, jag vet inte hur dt kommer att se ut när man läser detta inlägg, jag kan liksom inte skriva så bra just nu. Är så jävla taggad för ikväll. Baha!

Snart ska dt ätas, sedan vid halv åtta kommer Bellan, Sada och Bobby hit och så åker vi till Mikkis allesammans. Dt ska bli roligt!

Imorgon skriver jag igen. Ha världens roligaste Lördag. Jag vet att dt för många är en bakis-lördag idag, men försök ha kul ändå. Mihih!

Susanna'

image431
Syns dt att jag varit utomlands? (a)

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0