Måndag - Anorexia

image443


Okej, jag har bestämt mig nu.
Jag ska aldrig gå ner för mycket i vikt. Jag tycker jag är fin som jag är. Min kropp funkar för mig och den som inte tycker om den, den kan köra upp nåt i arslet. Kolla bara denna människa. VAD TÄNKER HAN/HON MED ?! Ska man se ut sådär? Usch, jag blev fan illamående! Nu ska jag äta godis för att försäkra mig om att ALDRIG bli som denna person. Usch!

Denna person skriver jag om:
http://www.youtube.com/watch?v=lU2xwB8zkfk&feature=related

Med detta säger jag godnatt. Usch, för allt smalt som finns. Visst, smala och hälsosamma människor i all ära, men såhär smal..? Usch!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0