Måndag - Färdigstädat

image439


PUH! Färdigstädat. Luften är som ny i mitt rum, härligt! Jag flyttade min säng lite granna också. Tänkte att jag skulle vara smart och gömma undan tvättkorgen. Vet inte om dt vart så lyckat, men nu får dt ialla fall vara så. Jag orkar inte börja hålla på igen.
Min lilla vän Sada har vaknat nu. Hon och jag kom överrens om att ta en moppetur någonstans långt för att köpa glass. Låter dt onödigt? Maybe, men ack så härligt. Jag har inte ätit glass på evigheter och vädret där ute är ju så himmla fint. Och min moppe funkar ju igen. WIHO!
Nej, om jag skulle ta och sminka mig och byta lite kläder.
Sada ringer nog mig snart. Får hoppas dt ialla fall. Hon skulle bara duscha och kolla oljan i sin moppi, sedan skulle hon komma hit. Dt är alltid härligt att spendera en skön vårdag med sina bästa vän.

Vad gör ni en dag som denna? :)

Susanna'

PS.
Bilden är från Teneriffa där vädret är något härligare än här, men ändå. Mihih! DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: weronica

svar; tack det ska jag verkligen ha :)

2008-02-25 @ 13:42:37
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0