Måndag

Bara en massa tråkiga inlägg idag, I know. Men denna dag har inte varit den bästa. Nåja, dt blir nog bättre.

Imorgon är dt nationellt prov i Svenska och jag har ingen aning om hur dt kommer att gå. Skolan verkligen suger just nu. Inte nog med att den är sönderslagen (inbrott i helgen. I know, lantisliv), jag suger i allting. Jag är såååå efter i matten, i SO:n ligger jag på botten (klarade inte läxförhöret), engelska provet gick åt pepparn. Glömt nåt? Nja.. Jag tycker bara dt suger att all tid man har på sig att jobba, ska gå åt att snacka om dt där jävla nationella provet i svenska. Fuck skolan!

Näe, om man skulle ta och sussa nu då. Jag vet, skittidigt, men vafan.. Jag har släppt lös hela mig själv idag. I promise, mig kunde ingen stoppa när jag väl börjat (I wont tell you with what). Mina ögon känns ialla fall som två stora jordglober och allt suger. Åååh ..

Susanna'

image378

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0