Onsdag - Biffen är kirrad

Yoho!

Nu är dt så att biffen är kirrad inför helgen då dt ska festas. Jag har inte heller några skulder (undantag Sada), utan tvärtom. Idag ska nämnligen Christa och hennes lillasyster Henni köpa en grej av mig. Tror jag ?! Anyway, inkomster är ju alltid härligt.

Fick veta idag att våran klasströja är en svart munktröja med silvrigt tryck. Vadå, kommer trycket glittra? Eller menar dom bara grå men snackar Sorundska och säger silvrigt? Anyway, dt ska väl bli härligt att få en klasströja att värma sig med. Dock kommer den inte förrens efter sportlovet, men jag ska betala för den redan på Fredag. Ja, vi kom överrens i klassen om att Kebo tar pengar från klasskassan så länge. Tröjorna ska ju betalas när man hämtar dom, dah!

Nej, nu måste jag rusa. Ska vara på finskan om några minuter. Skriver senare, då i schema-form.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0