Onsdag - Godmorgon!

Godmorgon!

Vart lite ändringar i min morgon. Jag kunde inte sova längre än till åtta, så då klev jag upp och gick ner för att duscha och basta. Efteråt funderade jag över dagens klädsel och dt fick bli mina svarta favvo-strumpbyxor och min gråa klänning. Den svarta koftan ska på också. Dt skulle passat så himlans bra med sotiga ögon, men jag orkar inte fixa dt just nu. Ska ju ändå bara sitta själv i skolan. Haha! Håret sitter fint i toffsen som hänger på min vänstra sida. Har även fyllt i mina ögonbryn med en ögonbrynspenna (älska), men jag måste torka bort lite. Jag ser ut som en turk. Haha!

Nej, nu ska jag sjunga lite, sen ska jag bestämma dagens smycken och sedan är dt bara att vandra mot gympahallen. Slipper ju äta frukost idag för att vi bara har gympa och sedan lunch. Sen börjar arbetet på riktigt alltså. Haha! Idag ska även Avesta-biljetterna beställas. Åh, jag längtar!

Ha en bra dag!

Susanna'

image411
Tog en bild med min usla cam också, wiho!

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0