Onsdag - Skoldagen

Tjoho!

Schema-form again;

Gympa: Ja, vi hade gympa som första lektion idag eftersom att vi hade sovmorgon (inställd engelska you know). Satt och kollade på, orkar inte släpa på gympakläder.

Lunch: Potatisbullar. Åh, jag älskar skolans potatisbullar. Jag har aldrig ätit dt någon annanstans än i skolan, så jag vet inte om dt finns några godare eller inte. Mahaha! Hade även rast från 10:10 till 12:20 för att jag, Fia och Sada icke följde med till Nynäs. Pluggisar ?

So, Engelska, Matte: Ja, alla dom ämnena sitter fast och ihop. Eller satt fast och ihop under idag ialla fall. Vi hade Björnen och satt i lilla datasalen och pluggade. So-provet på Fredag komme nog att gå ganska bra, har hunnit öva lite och så. Dock är dt värre med matten och Engelskan. Har inte skrivit mycket engelska och har icke övat så mycket matte. Vi har ju inlämningsuppgift och prov. Gosh..

Finska: Japp, jag går ju på finska. Har finska som modersmål och har därför en lektion i vekcan för att lära mig att skriva och läsa bättre. Idag var dt inte så roligt för tanten gav mig typ 10 häften med uppgifter och texter att läsa igenom tills nästa vecka. Suck! Sen så fort jag och Christa börjar prata om våra gymnasieval säger hon till mig. Mig, mig mig! Alltid mig, aldrig Christa. Undra varför?

Och dt var min skoldag. Med andra ord, inte så intressant alls.

Pappa håller på att beställa tågbiljetter nu. Vi åker från Sunnerby klockan 15:50 och är framme vid Avesta cirkus 19:20. Jobbig resa, men jag lovar att dt kommer vara värt dt. Tåget hem går klockan 17:19 och jag och Erik är framme vid Sunnerby cirkus 19:55. Jag längtar tills Fredag, kommer bli så skoj att få träffa alla. Wiho!

Nej, nu är jag hungrig och vill ha mat. Spagetti och köttfärssås får dt bli. Mamma är inte hemma (jobbar kväll), så dt blir väl antingen den maten eller typ mackor utan smör. Ja, utan smör för vi har inget hemma. xD

Jag skriver igen lite senare. I promise!

Susanna'

image413

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha, härligt ;) Du missade iaf inget av den där showen!

2008-02-13 @ 18:58:28
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0