Onsdag - The day!

PUH! Kom nyss in från promenixen med mami och varmkorvarna. Jag fryser kinderna av mig, uhu! Måste verkligen börja smörja in dom bättre alltså. Mitt batteri kommer dö när som (på tangentbordet alltså). Synd, för jag är verkligen på blogghumör just nu. Men men, jag kan icke göra någonting åt dt. Jag har inga AAA-batterier hemma, men ska se till att inskaffa mig dt imorgon. Men nu ska jag ändå försöka formulera mig till en sammanfattning om dagen.image427

Engelska: The first lession! Usch. jag tycker inte om Engelska. Till råga på allt fick jag veta att Kebo slarvat bort mitt prov, men ingen annans. Wtf ?! Hon hade inte ens rättat dt. Och ursäkta mina val av ord nu, men jag tänker fan inte göra om provet för att kärringen slarvar bort dt. Aldrig!

Gympa: Var taggad på att leka utomhus och hade med mig värsta tjockiskläderna. Och klackskor ? OMG! Vad tänker Sussu med? Tina (idrottslärare) sa att jag kunde använda gympadojjor som var kvarglömt. Never, dt fick bli passiv istället.

Lunch: Jag älskar fiskpanetter!

SO: Vi fick kolla vart alla våra kläder kom ifrån. Men dt visste man ju redan. Made in China var ju typ den första meningen jag kunde säga på engelska. Haha!

Mentor: Yes, våra klasströjor är på G. Annars körde vi 3hörnsövning.

NO: Trååååååkigt! Var tvungen att stanna kvar längre pga att Björn skulle berätta att jag inte klarade ett prov vi gjorde innan jul. GAH, dt var ju innan jul. INNAN JUL! Hur sjutton ska jag komma ihåg någonting utav dt provet? Jag kommer ju knappt ihåg provet vi hade för en vecka sen. Fick även reda på att jag fick 16½ på MA-provet. VA ?! Hur kan jag få så dåligt? Vad har hänt med mig? Jag blir så himmla besviken på mig själv. 16½ / 40. 17 var G. Tänk, jag fick inte ens dt. Efter att jag hört mitt USLA resultat bestämde jag mig för att verkligen börja kämpa nu. Nian, dt är liksom now or never.

Sedan slutade vi. Hade finska idag och fick ännu mer läsa av tanten. GAH! Jag och Christa satt och läste ur en bok. Yeah, I know men dt var roligare än dt låter.

Nu ska jag sluta. Är rädd för att knappt kunna skriva någon rubrik pga tangentbordets låga batteri. Maha!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Christa

För en gångs skull va finskan ok ;P

2008-02-20 @ 18:37:31
Postat av: Sarah

Haha, jag måste också rycka upp mig lite grann, iaf i svenskan!
Jag va också på blogghumör idag :9 haha sammanträffande ;)

2008-02-20 @ 19:37:08
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0