Onsdag

Tillvaron suger! Jag är sjuk, engelska-provet gick åt pipan, SO:n ligger efter, Matten ligger efter, nationella proven håller på, finskakärringen är säkert lack på mig, privata saker (som jag inte tänker dela med mig av i bloggen, vill icke såra) och jag fick inte skriva mitt egna namn på klasströjan. Så nu skriver Carro mitt namn istället. Varför inte bara vänta tills alla skrivit sina egna namn? Gah! Ni tycker säkert dt är helt wierd att vara så här nojig om detta, men vafan.. Varenda lilla skitsak stör mig just nu, men detta var droppen som fick bägaren att koka över.

Åh, fuck this shit! Mitt rum ser ju till och med ut som "hej kom och hjälp mig" och jag kommer tuppa av när som helst. Alla på msn har så överdrivna namn och min cp-bror spelar skithög musik. GAAH! Någon som vill byta liv med denna patetiska människa jag är?

Susanna'

1. Titta på bilden - Mr Angry befinner sig till vänster och Mrs Calm till höger.
2. Res dig upp och gå tre-fyra meter bakåt.
3. Titta på bilden igen.

image385


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Åh, stackare, det är fan inte kul med hata allt dag! :P häftig bild ,;)

2008-02-06 @ 19:44:14
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0