Söndag - Blä

Suck ! Jag hatar denna Söndag. Inte nog med att jag kände mig så jävla ofräsch när jag vaknade hemma hos Mikkis,  jag är så jävla uttråkad. Vad ska man göra liksom? Sure, dt är 'dagen efter', men jag är ändå inte så himmla bakis. Jag är bara trött och svettas som fasiken. Dt är ju så himmla varmt här inne på rummet. Trots att jag har fläkten på, GAH!

Sitter och kollar på Singing Bee. Dt programmet suger. Dt var inte alls lika roligt jag trodde dt skulle vara när reklamen om programmet började visas. Dom bara sjunger och när dom sjunger fel är dt inte ens nåt roligt dom säger. Nej. blä för dt programet.

Funderar på att rensa datan eller nåt. Kanske spela lite, se på nån film. Jag vet inte, allting känns så tråkigt. Men en bra sak är att jag ialla fall har kall läsk på rummet. Dt är ett måste för mig efter att jag druckit alkohol. Juste, för att folk som läser inte ska bli 'oroliga' (du vet vem jag menar): Jag drack inte mycket igår. Vart sådär lagom salongs-berusad. Härligt, härligt tycker Sussu! Jag öppnade inte ens min Koskenkorva, jag sålde den till Erik när jag kom hem. 120:- för en Koskenkorva och 6 stycken cigg. Ska inte röka mer, bara på fester. Man luktar ju bara äckligt och får en snuskig smak i munnen.  Ialla fall, jag och Erik har en annan deal också. Han är sammanlagt skyldig mig 320:-. Haha, undra hur man lyckas ?!

Nej, nu ska jag fortsätta ruttna på datan, fast på annat håll. Kanske ska skriva engelska-uppgiften? Världens sjukaste uppgift, men jag antar att den måste göras. Suck.. Aja, jag skriver innan jag somnar. Fast då har väl säkert ni redan somnat. BAHA!

Susanna'

image433

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

HÄr har söndagen också gått segt, trots att jag inte har någon dagen efter ;)
Men nu äre sportlov och det är bara att ladda batterierna :)

2008-02-24 @ 21:19:49
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0