Söndag - En bitchig idiot?

Nu har Sada varit här och vi har pratat lite om igår och så. Dt var en del som hände, bland annat träffade vi Alexandra som kallade mig för både bitch och idiot. Ja, dt var Alexandra i 9B Sunnerbyskolan (för att vara exakt) som sa dt. Vafan säger hon dt för? Hon känner ju inte ens mig. Hon stod och påstod någonting om mig och jag sa emot, för dt stämde inte, och då kallade hon mig bitch. Vafan?

Aja, nu måste jag fortsätta städa. Ska dammsuga och allt sånt. Åh, kan inte klockan vara mer så att man kan gå och lägga sig? Buhu..

Susanna'

image402

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: JYTTE

Shit sa hon det ? varför, när ? :O ha det så bra (L)

2008-02-10 @ 18:20:37
Postat av: Sarah

Hahah va? Pfft! Aja, du e ingen bitch iaf. Undra vart hon fick luft ifrån? ;)

2008-02-10 @ 20:10:02
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0