Söndag - stort drickbehov

Åh, jag som vill sova får inte dt. Pappa kom upp och väckte mig. En och en halv timma fick jag susa. Buhu!
image401
Jag ska alldeles strax gå till lillan. Dumma pappa ville inte sjussa mig till Konsum för att han ser på någon tråkig film. Men jag måste ändå ha dricka, så lillan får dt bli. Jag har världens äckligaste smak i munnen fast att jag borstat varenda millimeter i munnen flera gånger. Kommer från igår och dt vet jag, men jag fattar inte varför den ska sitta kvar i käften på mig. Usch! Nej, så lite läskeblask och spagetti med köttfärssås gör nog susen. Dt hoppas jag ialla fall.

Nu ska jag gå. Mikkis får fan ta och logga in på msn snart. Jag vill ha bilderna!!!

Susanna'

 

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0