Söndag - Update från igår

Yoho!

Kom hem från Mikkis runt halv elva. Tommy var snäll och sjussade hem Bobby till VH för att sedan åka till Sada och sedan hem till mig. Sedan vet jag inte vart han och Mikkis tog vägen. Anyway, tack till Tommy som pallade sjussa så mycket som han gjorde.

Vi hade ialla fall ganska roligt igår. Alla drack (för en gångs skull). Jag fick smaka på Irländsk öl och FYFAN vad dt va gott. Jag tycker egentligen inte om öl, men dt där va fan gott. Batteriet på min kamera dog tyvärr, så just nu har jag inga bilder därifrån. Men Tommy och Mikkis fotade mycket, jag ska få dom bilderna sen. Då kommer ni se mig i Tommys heta fjortis-keps. BAHA! Vi shaka asmycket rumpa (så jävla länge sen), och så spelade vi 'sprit-spelet'. I know, dt heter ju egentligen öl-spelet, men vi hade sprit. Mumma!

Christa ringde och frågade om jag skulle med på en moppe-tur. Hade varit både kul och härligt, men min moppi funkar inte. Så sorry Christa, en annan gång. :)

Jag ska strax sova. Jag pallar verkligen inte vara vaken. Har sovit så himmla dåligt inatt, Bobby låg och snarkade hela tiden. Irriterande! Sen glömde jag även mina lins-grejer hemma (för ögonen you know), så dom är irriterade dom också. Men men, nu känner jag mig ialla fall fräsch (men trött). Anyway, jag slänger upp ett inlägg senare. Adiôs!

Susanna'

image432

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0