Söndag

Dt här skulle jag gjort om jag vore Britney Spears ;

image373 vs. image374


- Fixa till håret. Ja, för vem vill se ut som hon gör i håret? Nej, inte Sussu ialla fall. Hon har ju alla pengar i världen, så om jag vore hon skulle jag fixa dom bästa extensions som finns. I en schysst färg dessutom. Perukerna hon använder går bort, jag skulle slänga dom i soptunnan.

- Inskaffa en helt ny garderob. Ni ser ju hur hon går klädd? Herre gud, hennes stil kan jämföras med Christina Aguilera år 2002, och Christina skulle ändå vinna. Jag skulle ialla fall köpa en massa söta klänningar, knästrumpor, strumpbyxor, koftor, kappor, stövletter och allt sånt där tjejigt som jag tycker om. Åh, herre gud.. Man blir ju helt sprallig i hjärnan. Haha..

- Jag skulle inskaffa anti-finn medel. För ni har väl sett hennes ansikte? Usch! Dt ser ju helt förskräckligt ut. Inte nog med finnmedlet, jag skulle lugnt köpa tonande dagcreme också. Påsarna skulle åkt bort fortare än kvickt. Lipsyl också, för jag antar att Brittans läppar är ganska nariga.

- Jag skulle förlåta min kära mor. Skvallret i alla tidningar säger ju att Brittan och hennes mamma Lynne bråkar. Och dt bara för att Lynne vill sina barnbarns bästa. Jag förstår henne och skulle förlåta henne med en gång. Skulle inte ens börja bråka.

- Jag skulle inte bo så jävla pampigt. Sure, hon har pengar som om hon skulle skita ut dom var minut, och dt har ju de flesta kändisarna. Och likt dom andra köper ju Brittan ett nytt hus när hon känner för dt och dt ska ju alltid vara dt största och snyggaste huset. Men vore jag Britney så skulle dt vara andra bullar. Jag skulle inte vilja ha ett hus stort som kungaslottet här i Sveadala. Hon bor ju dessutom själv nu när hon förlorat vårdnaden om sina söner. Dt skulle lätt bli helt ensamt att vandra runt på flera hundra kvadratmeter.

- Jag skulle visat alla att talangen fortfarande finns. Sist så skulle jag ju of course göra dt. Och då menar jag inte bara talangen för sång och dans, utan även talangen som visar att hon kan vara en bra mamma och ta hand om sina söner. Så dt där med att supa sig full varje kväll, köra i 160 km/h med en bebis i knäet och doppa lollipopsen i knark skulle vara helt over. Vill man ha någonting så ska man ju visa dt också, någonting som hon verkligen inte verkar göra.

Kort och gott, jag skulle helt enkelt vilja göra Britney till den hon var när hon var tillsammans med Justin Timberlake.

- over and out -


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: JYTTE

Bra skrivet : ) men det är ju lite svårt att sätta in extensions i ett hår som inte finns .

2008-02-03 @ 19:02:01
URL: http://jytte.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0