Tisdag - Godmorgon!

image445


Godmorgon!

Usch, jag ville verkligen inte kliva upp nyss. Men när jag såg att klockan snart var tio kände jag att dt ändå inte var någon idé att ligga kvar i sängen. Varför sova bort hela lovet?
Idag tror jag att jag ska plugga lite. Har praktiskt taget tömt hela mitt skåp för att jag ligger efter i så mycket. Usch usch! Jag tror att dt är franskan som lockar mest nu faktiskt. Vi har prov den 7:e Mars, och jag vill få bätte betyg än godkänt. Så alla glosor SKA pluggas in i hjärnan och dom SKA sitta där som berget.
Nej, nu ska jag ta och se lite på teve för att vakna. Jag skriver igen senare. Ha en bra dag!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0