Tisdag - Godnatt

Tjoho !
image410
Nyss sett på den fantastiska serien Gossip Girl. Hur kan man inte älska den liksom?

Wanna know something? Jag har inte varit ute ur mitt rum sedan klockan tre idag. Man kan ju undra hur jag stått ut, eller fortfarande står ut, men jag pallar inte med resten av familjen. Just nu, när allting annat är bajs, så är dom ännu mera bajs. Fattar ni vad jag menar? Ialla fall, dt är så dt ligger till.

Imorgon behöver jag egentligen inte vakna förens vid klockan åtta, men jag ska ändå vakna vid halv sju. Jag ska passa på att ta en lång, härlig dusch och basta lite granna. Man måste ju garanterat vakna på dt. En nackdel dock, vi har gympa klockan kvart över nio. Men jag funderar seriös på att inte vara med på den, överraskad?

Nej. nu ska jag släcka alla ljusen. Värmepumpen och elementen i huset har gått sönder, så värmeljus is the shit right now! Sov så gott alla läsare.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0