Tisdag - Skoldagen

Kör dagen i schema-form idag;

Matte: Dagens första lektion. Extremt segt och Sada satt och reta mig hela tiden. Den bajskorven (söthögen).

NO: Fortsatte med ett NO-prov. SKIT! Jag satt där i max fem minuter och sen sa jag till Björnen att jag va klar och så sa Sada "Alla kollar på dig". Wiho wiho! Väntade utanför klassrummet i en minut innan Bellan och Sada kom and gusee what? Våra kära no-lifers i klassen hade kommenterar oss tre IGEN! Gosh vad jag inte gillar dom!

Svenska: Hade svenska efter NO:n och jag har nu bestämt mig för att jag ska stanna kvar i plugget imorgon. There is no way that I'm gonna make it if I don't stay! Engelska-uppgiften ska vara klar på Fredag (har knappt börjat), vi har SO-prov på Fredag (plugga plugga), jag ligger efter i matte och vi har prov nästa vecka + att vi har franska-förhör på Fredag. GAAH !! Så imorgon när folket åker till Nynäs för att se på en dans, så stannar pluggis-Sussu i skolan för att jobba. Annars så funkade svenskan bra idag.

Lunch: Jodå, helt okej. Cia sa att hon ska söka upp mig senare, förmodlingen imorgon.

Slöjd: Galet najs, hade ju bara locket på min 'trälåda' kvar. Ska ta hem den någon dag i veckan och fota den, så får ni se vad jag snackar om.

Sen var dagen slut, för musiken var inställd. Och vet ni vad? Imorgon har vi sovmorgon till kvart över nio. Wiho!

Nej, nu ska lilla Sussu sova nån timma tror jag. Sedan börjar 2900 Happiness, Vänner och sist Gossip Girl. Härligt! Take care

Susanna'

image407


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Nä, fy va härligt med sovmorgon! Jag vill också ha ju! Haha, men det lär väl inte hända! xD

2008-02-12 @ 17:30:48
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0