Tisdag - Sorry guys

Tjuhu!

Sorry för no up-dates. Men dagen har varit helt on regular bases you know, så dt finns inget intressant att berätta. Men Sandra och Sabina är helt störtsköna, I promise you.

Sitter just nu och kollar på 2900 Happiness. Älskar serien, men jag tycker den har gått in i en alldeles för 'sexig' fas. Men men, I love it for what it is. Wiho, misstolka mig inte. Jag älskar inte att sitta och kolla på när dom stönar och har sex, jag älskar serien.

Imorgon har jag ju som sagt finska, har inte gjort några finskauppgifter alls. Tragiskt, jag sa ju till Sada att jag skulle stanna hemma för att plugga. Nåja, jag har ialla fall gjort annat vettigt så jag ska väl inte misströsta.

Näe, om jag skulle ta och röra mig mot sängen igen. Måste bara hämta lite vatten först, är himmla törstig och vatten är ju skitbra att dricka mycket utav.

Skriver nog lite senare. Tills dess; Take care! Shit, jag snackar ju engelska hela tiden. Wtf är dt med Sussu? :O

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0