Tisdag - Systrar i jeans

image453


Okej,
jag vet att jag sa godnatt för länge sedan, men jag kan inte sova. GAH ! Slog på teven och såg att filmen 'Systrar i jeans' visades på trean. Hur söt är inte den filmen? Gosh, jag fick tårar. Har aldrig förut sett filmen, så dt första jag tänkte när jag såg alla skådespelerskor var 'skådisträff?'. Jag menar, America Ferrera känd från Ugly Betty, Alexis Bledel känd från Gilmore Girls och Blake Lively känd från Gossip Girl. Alla var där! Starkast intryck på mig, från filmen, var America. Hon är en så bra förebild för, framförallt, unga tjejer. Då tänker jag på hennes kropp. För dt är bra att hon inte bantar ner sig och blir som 'idealet' för tjej-kroppar idag är. Go America Ferrera!
NU ska jag försöka sova.
Eller så gör jag nåt som får mig trött. Har ställt väckarklockan på nio, så jag måste komma i säng någongång ialla fall. Ha dt!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Emma

Jag har aldrig sett den filmen :/

2008-02-26 @ 23:28:14
URL: http://emmasordal.blogg.se
Postat av: Josefin

om du tycker om filmen måste du ju läsa boken. jag blev besviken på filmen för handlingen är ÄNNU bättre i boken. bara ett tips. tror aldrig man blir för gammal för den trots att de är en barn/ungdomsbok

2008-02-26 @ 23:38:22
URL: http://efin.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0