Tisdag

Sitter och lyssnar på Snooks låt 'Bejbi'. Den är skitsöt tycker jag. Faktiskt bara denna låt + 'Mr.Cool' som jag gillar image380med Snookarna. Ialla fall av dom låtar jag hört. Haha, Jytte kommer slå mig i skolan imorgon x)

Mamma kom hem från sin långa dag i stan och hon hade med sig en massa saker till mig. Jag fick en massa örhängen, ett halsband och två ljusstakar. Från Indiska you know, så dt är en massa guld och sånt på dom. Älska älska älska! På kortet som medföljde stog dt "Till min dotter Susanna på -nästan- alla hjärtans dag. -Mamma-" Wiho, gulligaste mamma. Hon köpte även nåt som jag inte tänker skriva hära i min blogg just nu, dt kommer komma så småningom.

Vi hade nationellt prov i Svenska idag. Första delen, som bestod av en läsförståelse, var väldigt enkel. Men jag tror (är nästan säker) att andra delen, skrivuppgiften, kommer att vara svårare. Vi har dessutom en massa mera tid till den uppgiften. Idag var dt från 08:00 - 09:45 och på Torsdag, när andra delen äger rum, kommer dt att vara från 08:00 - 11:00. Tre timmar.. Måste ta med mig macka eller nåt. Sure, jag har en grötfrukostdiet (haft sedan nyår), men jag blir jämt hungrig runt nio. Kanske beror på att jag äter gröten vid sex - halvsju på morgonen? Aja.. Macka för hela slanten. Hoppas vi får bensträckare också. Mihihi!

Imorgon ska jag packa med kameran till skolan. Älskar att fota! Dt blir ju inga minnen från skolgången om man inte plockar fram manicken som förevigar alla ögonblick, så jofan.. Kamera is the shit! Fotade en massa på musiken också. Hoppas ingen misstyckte, jag var busig. Mihihih!

På Lördag är dt utgång. Jag och Sada ska skutta hem till Mikkis för att dricka lite apvatten och äta chips. Anton kommer också. Fia också, om hon inte är sjuk. Stackarn har halsfluss just nu. Uhu..

Näe, nu ska jag ta och snyta mig. Snart är dt dags för 2900 Happines (älska serien), och senare ikväll börjar även Gossip Girl. Massa teve idag altså. Älska älska älska!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

åh tack! du påmminde mig om att de var gossip girl, de hade åkt ur mitt huvud ;) tack!

2008-02-05 @ 18:36:45
URL: http://lisisa.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0