Torsag - Godmorgon

image458


Godmorgon!

Vaknade strax innan elva. Jag måste säga att dt är så himmla skönt att sova ut. Dock hade dt varit mycket skönare om inte solen hade lyst så starkt som den gör. Men dt är ju bara bra att den gör dt, då märker man ju att våren verkligen är på väg.
Idag ska jag ju som sagt åka till Bellan. Filmkväll hos henne är vad som gäller, så jag måste även till affären för att köpa med mig nåt gott som vi kan snaska på där. Ska ta min moppi dit så dt är ju ett stort plus om vädret skulle hålla i sig hela kvällen.

Update om igår:
Vi alla tog bussen klockan 11:20 mot VH.
Mötte Sandra och Sabina vid busshållsplatsen, dom andra satt redan på bussen. Jag var så sjukt trött, så jag var jätte tråkig hela bussresan. But I promise, dt vände när vi kom på tåget i VH som skulle ta oss till stan. Vi alla tog lite Idomin på läpparna för att skoja till dt och jag kan konstatera att jag ALDRIG ska bli fjortis. Dt var så sjukt fult på mig. Haha! När vi anlände till stan så käkade vi först på Gyllene Måsen. Mums säger Sussu som aldrig tackar nej till ett mål av den finaste hamburgaren. Efter Donken tog vi oss till plattan där Sandra, Sabina och Lollo kastade ägg på emos. Jag måste säga att emosarna vart sjukt ägda. BAHA! Efter plattan-besöket stack vi in på Weekday för att fota lite eftersom att dom har så många speglar där. Vi hann ta många bilder innan en subba (ursäkta!) kom och sa åt oss att vi inte fick fota där inne. Varför får man aldrig fota bilder på sig själva inne i affärer? Efter Weekday splittrades vi. Sandra, Sabina och Lollo stack mot Gallerian medans jag, Sada och Bellan gjorde nåt annat. Jag vet inte riktigt vad vi gjorde, inget minnesvärt ialla fall. När vi sedan sågs igen så stack vi till Haninge. Gled runt lite där innan vi först stack till caféet vid Tacobar. Där skulle jag ha cola, för colan jag fått i Donken i stan var skitäcklig. När jag druckit min cola stack vi till Donken för att äta glass. Mums! Sedan åkte vi till VH. Där såg vi John. Bellan vart överlycklig över att jag såg honom och Sada ropade på honom. Cute dom är! Lollos kompis Robin skulle komma, så honom träffade vi också. Sedan vart dt bussen hem. Jag kan inte säga annat än att vi faktiskt gjorde dt igen. Vi hade ännu en rolig dag, roligare än någon annan kan ha.

Nu ska jag äta frukost tror jag. Min mage tycker ialla fall dt, så dt blir väl att lyda den.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0