Torsdag - Godnatt

image462


Vad har ni gjort denna kväll?

Själv satt jag hemma hos Bellan och hade tråkigt. Till och med John sa att jag va mycket tystare än vanligt och han har träffat mig typ 4 gånger kanske? Ja, dom andra hade ju inte tråkigt. Dt var bara jag, för jag var så tyst och tyckte inte om folket som var där. Eller jo, vissa var ju underbara som vanligt, men andra.. Aja, man kan ju inte gilla alla, eller hur? Jag körde hem från Vika på cirka fem minuter. Stolt! Dt låter väldigt snabbt för en moppe som ska gå 45 km/h eller hur? Men nu är dt så att min moppi går 80 km/h UTAN att jag trimmat eller gjort någonting med den. Jag är trolt över att jag har min moppe och inte någon annans. BAHA!
Nej,
nu ska jag gå på toa och sedan ska jag och min Bailey sova lite. Inte så trött, men jag vill inte sitta uppe hela natten. Vi ses imorgon.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0