Torsdag - Like you care ?

Yoho!

Magen är full av kött och potatis nu. PUH, säger jag bara.

Pga dt låga batteriet på mitt kära tangentbord, sitter jag nu här nere vid papis laptop. Great! Jag älskar laptops, men jag är så jäkla ovan med dessa små och ihoptryckta tangenterna. Trycker jämt fel. GAH!

Tänkte köra lite schema nu. Håll i er!

Bild: Första lektionen. Älsklings lektionen. Jag älskar bild, överraskad? Möhöh, trodde inte dt heller. Men idag var dt segt. Fasse snackade typ 3 år och så hade vi någon minut på oss att jobba. Fnuttigt!

Matte: Idag började vi ett nytt kaptiell, funktioner och algebra. Shises, dt är svårt!
image429
Språk:
Francais! Vi ska börja med ett nytt tempus(?). Dåtid ialla fall. Dt är ju såklart krångligt i början, men jag tycker dt är lättare än alla er-verb och sånt shit. Mahah!

Lunch: Skitgott! Haha, är jag helt wierd som oftast tycker om skolans mat? Men hey, folk är ju så himmla otacksamma. Våra föräldrar betalar skatt som går till våran skolmat och vi klagar för att den är äcklig? Shises, vi behöver ju inte betala ett öre för krubbet. I med dt bara, tänkt på barnen i Afrika. Hah!

HKK: Prov! Lite sådär. Alltså, jag hade ju koll på de flesta frågor, men några var ju smörja. Haha, jag nöjer mig faktiskt med ett G nu. Efter provet var dt time för våra lägenheter. Jag älskar att fuffla med lägenheten. Ska fan ta hem dt över lovet. Pluggis-Sussu?

Block: BIIIIILD !!!!! Och äntligen var dt ju nåt roligt också. Vi slapp sitta och lyssna på när Fasse gaggade om Vincent och Bert och Albert och Fredrik och jag vet inte vilka. Vi fick sitta där och rita. Dt är väl ändå vad bilden går ut på? Jag fixade min mapp, den vart skitfin. Kanske ska ta kort och slänga upp här? Dt blir isånta fall inte förrens om två veckor.

Och dt var den skoldagen. Nu är klockan precis lagom tills 2900 Happiness. Ska bara hinna tvätta bort mitt smink och så. But that's it for me. Skriver nog inte förrens imorgon, då ganska sent. Ska ju till staden Stockholm imorgon. Efter dt ska jag hem till Pullsipull. WIHO, längtar! Ska även ha en annan 'stil' imorgon. Converse, Pimp My Soul, tajta jeans, yeah you get it! Sotigt runt ögonen till 100, I promise! GAH, jag blandar för mycket engelska med svenska. Like you care? Där kom dt igen. BAHA!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Natalie

hejja pluggis sussu!!!!! xDxD

2008-02-22 @ 16:41:27
URL: http://favoritnattas.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0