Torsdag - Skoldagen!

Vi kör med schema-thingen igen. Funkar ju riktigt bra I think!

Bild: Första lektionen hade vi bild som jag bara ÄLSKAR! Vi håller ju på med en uppgift där man är två eller tre som delar upp en bild i två eller tre olika delar. Jag, Sada och Bellan håller på med en bild och.. Höhö, den är porrig. Haha, gammeldagsporr ialla fall. Men jag fick ialla fall rita Sadas del för att hon anser att hon inte kan rita sin bild så bra som jag. Suck, när ska hon få in lite hjärnceller i hjärnan?

AMG: Efter bilden skulle vi egentligen ha matte men dt var ett AMG-möte istället. Dt som sades där är hemligt, mahah!

Rast: Ja, vi har ju rast mellan alla lektioner men denna break vart lite utöver dt vanliga. Jag, Fagerlund, Sandra och Sabina pratade med Eva om Alexandra. Eva säger att hon skiter fullständigt i vad vi gör på fritiden, dt stannar där. Har dt sen efterverkningar som syns i skolan, då är dt något som ska tas upp med AMG. Sedan kom Cia och Alexandra och Eva var tvungen att gå. Vi försökte få Alexandra till en diskution, men hon vägrade. Fagerlund vart arg och sprang iväg med Sandra och Sabina. Kvar stod jag och skulle fan inte ge upp: hon ska prata ut! Kebo kom också och jag vet inte ritkigt vad som hände, men jag tror att vi bestämde att dt kanske blir ett möte. Ska till lärarrummet cirkus 09:15 och söka upp Cia. Kommer inte Alexandra så är dt bara jag och Cia som får snacka. Men men, bättre än inget.

Språk: Lektionen pratades bort, som Micheline sa. Frankrike-beöket hit och Frankrike-besöket dit.

Lunch: Inte så märkvärdigt. Köttbullar och potatismos. Same shit, different taste.

Hemskunskap: Vi började med lägenheterna idag. Wiho! Dt verkar jätte roligt. Men jag fattar fortfarande inte hur jag ska få min budget att gå ihop. 2500:- är inte så mycket om man tänker på att den ska gå åt till en hel lägenhet. Tur att man redan har en massa bokhyllor, en stor dubbelsäng och en relativt stor tv på rummet som man får ta med. Ja, + en dator. Dt sänker ju kostnaderna lite granna.

Block: Gissa vad jag har? Yes! BILD BILD BILD!!!! Jag älskar bild, mahahah! Dt var ialla fall helt okej. Jag, Pullan och Sada var som vi brukar vara. Vi bara är oss själva liksom. Mahah!

Körde med sotiga ögon idag. Jag älskar att ha sotiga ögon, jag orkar bara inte tväta bort dt. Men missförstå mig inte nu, jag tvättar mig i fejjan varje dag jätte noga. Men dt blir lite extra jobb när man har mer smink you know.

Vi fick veta våra nationella prov idag också. Resultaten var inte så bra jag trodde dom skulle vara. På läsförståelsen fick jag VG och på uppsatsen fick jag G. Kebo tycker inte att jag är mogen nog att berätta för världen om vad som egentligen hände den 21 November 2006. Varför jag gjorde som jag gjorde och vilka konsekvenser som följde. Men mitt språk och mina meningar lyfte upp dt hela. Jaja, skitsamma. Jag kommer inte gå ut med G i svenska ialla fall, dt kan jag lova er.

Nu ska jag vänta på att maten blir klar. Tror dt blir fiskpinnar, mumma! Dt var jätte länge sen man fick dt. Skolan har ju bara korv nuförtiden. Usch! Jag skriver igen senare ialla fall.

Susanna'

image417

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Schema grejjen funkar alldeles super bra!
Haha Alexandra som gick bort sig i nynäs xD Pfft!
På Mina NP så kommert det typ vara G- G-. Jag får aldrig ett högra betyg än G+, fast jag sliter som ett djur! xD
'Glad alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 18:08:20
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0