Torsdag

Busig dag i skolan idag. Hade nationella prov på morgonen. Vi skulle skriva en text och fick välja mellan fyra
image388'kategorier' texten skulle gå i. Jag valde den första katergorin, Val Som Berör. Skrev om hur jag hamnade på sjukhuset. Verkade vara en bra och relativt lätt text att skriva om. Klockan nio tog jag en tjugominuters-break med Bellan och Sada. Sen var dt dags att skriva rent texten. Strax innan tio var jag klar, satt där i tjugo minuter och sedan fick man gå om man var klar. Sada lämnade plugget och stack till gymnasiet för att vara med sin syster, vi andra gick upp till matsalen för att äta. Äckligt var dt! Sedan bjöd Lollo och Bellan mig på en lakrits-rem (tack babes) och så började våran långa rast. Jag hittade Mikkis och Fia och medans Bellan och Fagerlund letade runt efter lärare, pratade jag med dom två. Wiho! Klockan tolv började hemkunskapen och sedan var dt dags för bild. I LOVE BILD! Men jag och Bellan började bråka lite, vi påminnde extremt mycket om hennes mormor och morfar. Haha! Men vi kom ändå inte fram till vem som hade rätt och vem som hade fel. Båda är envisna som åsnor, you know. Men men, vi får väl se sen.. Hela pråket var om en liten pinne på våran teckning. Haha, hur töntiga får man bli? xD

Näe, snart börjar 2900 Happines och dt måste ses! Jag skriver senare.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Jag valde den om utseedet :P
Usch jag gillar INTE bild!

2008-02-07 @ 20:54:11
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0