Fredag

Ååh, dumma mig som inte kan somna. Är avis på alla er som ligger där och sussar. Jag vill oxå! Aja.. Jag får välla försöka sova om en stund.

Kollade nyss på tv serien "Fashion House" I LOVE IT ! Mode, kärlek, bråk. You name it! Serien är helt sjukt bra, men dt finns två dåliga saker om den. För dt första är den för kort enligt mig. Den borde vara mycket längre. Jag menar, bara dom första fem minutrarna av alla 40 är om vad som hänt tidigare. Nej, längra borde den vara. För dt andra så går den ju på en såååå dålig tid av dygnet. Klockan 03:55 börjar den. Hello? När jag börjar skolan sen då, vad ska jag göra då? Bara vakna klockan fem i fyra och kolla på den? Oh, suck nej! Då får jag väl skippa serien. Om inte ett så kallat mirakel sker och Kanal 5 ändrar så att serien börjar visas vid fyra på eftermiddagen istället. Dt vore den ultimata tiden.

Nu sitter jag här och gör ingenting. Väntar på att Beverly Hills 90120 ska börja klockan halv sju. Yeah, I know. Men jag kommer inte kunna somna innan dess, så då kan jag väl lika gärna stanna uppe och se på Beverly Hills. Jag brukar ju jämt se på dt programet vanliga skoldagar. Jag kliver upp, slår på teven på trean och i första breaken fixar jag frukost. Sedan tas frullen med till teven och jag sitter där och kollar och äter tills ungefär tjugo över sju. Då börjar jag fixa mig. Så dt är ju en fördel med att bo så här nära skolan. Höhö!

Nej, nu ska jag väl photoshopa lite bilder eller nåt, har ju inget bättre för mig liksom. Skriver säkert lite senare, då jag förmodlingen återigen kommer att ha brist på verb.

Pyss !

image184

PS. Vill passa på att säga tack till alla underbara som jag har i mitt liv. Dt är ni som ger dt där lilla extra varenda människa behöver för att klara sig igenom dagarna vi lever. Thank you honeys! I love u all! DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha xD Serie beroende?

2008-01-04 @ 12:44:39
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Anonym

Tänkte bara meddela att fashion house inte går på dagen för att det är repriser.. Dom fick för nått halvårsen på dagen ;)
Tack för en trevlig blogg :)

2008-01-04 @ 13:23:51

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0