Fredag

GOSH vad jag har tråkigt. Kan ingen komma och kidnappa mig och ta mig till första bästa fest? Fester brukar ju vara kul, ialla fall med rätt folk.

Sada har fått fnatt nu. Hon trodde nyss jag brydde mig om Chippen och nu frågade hon mig om jag älskade henne. Haha! Hon är ju bara för cp ibland alltså. Och nu sa hennes kusin att jag skulle svara nej. Oh, fett gays. MOHAHAHA !

Imorgon ska jag stolt vakna tidigt. Inte för att jag vet varför, jag har ju bara ett skäl som man egentligen skulle kunna flytta fram till klockan två om man vill, men jag bara ska dt. Oh, va duktig man känner sig. (a)

Nej men seriöst, har ingen aning om vad jag ska blogga om. Jag kanske ska slänga upp lite bilder? Jag kanske kan skriva om en speciell person? BLOGGTORKA! Ge mig tips om vad jag ska skriva om. NUUUU !

Juste, jag vet att dt finns folk som läser min blogg, men som aldrig kommenterar. KOMMENTERA! Dt är ju dt som får mig att fortsätta blogga. Men stora applåder till dom flitigaste tjejorna som kommenterar, Lisa och Sarah. Thanx!

Aja, slänger upp några bilder då. Varje bild representerar ett minne, så enjoy!

Pyss !

                            

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

woho :D applåder till mig o sara ;D

2008-01-05 @ 19:57:13
URL: http://lisisa.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0