Fredag

Yoho ..

Sorry att inget inlägg dök upp igår, min data var helt sjuk i huvet.


Idag har dt hänt lite saker faktiskt. Tänkte köra schema-saken som jag sa att jag ville testa förut (inspiration Sarah). Håll i hatten!

Teknik - Dt var vad dagen började med. Ingen fast lärare på den fronten inte. Nej nej, för vi kör med vikarie. Kommer inte ens ihåg vad hon hette, men snäll var hon. Otroligt blyg, men snäll. Jag och Sada gick och räknade alla skåp i skolan, eller ja, dom som högstadiets elever använder ialla fall. Gissa hur många dt finns? xD

Carita - Ja, istället för Engelskan gick jag till Carita och snackade lite om gymnasiet och så. Jag har bestämt mig, Samhälle - Media ska dt bli. Låt dt som ett bra val tycker ni?

AMG - Efter att ha varit och snackat om gymnasiet var dt dags för ett litet AMG-möte. Satt där ett bra tag och när jag trodde dt var slut för denna gång, så bades alla från 9B att stanna kvar. Men sorry, dt som sades där är hemligstämplat.

Franska - Jag och Jytte pluggade lite franska innan vi gic k in till lektionen. Hann vara där i en kvart och under den lilla tiden gjorde jag läxan. Jag klarade den icke. Men dt skrev jag i franska-boken och som straff så ska jag skriva 7 meningar och inte 6 (när jag gör om läxan alltså). Jag kom på mitt egna straff, så jag skonade mig själv från Michelines straff xD

Lunch - Alla hade stuckit så jag gick upp till lunchen själv. Men där ser jag bara Fagerlund som precis var klar. Så jag pallade inte äta. Hon och jag stack till Lillan istället för att köpa lite Kameleonter (godiset you know). Efter dt satt vi i A-huset och övade på SO:n.

SO - So:n började men dt var fortfarande bara jag och Fagerlund där (av vårat "gäng". Töntigt dt låter xD). Men efter typ tre minuter kom Sandra och Sabina och efter tio minuter kom Sada. Bellan hade tydligen åkt hem, stackarn mådde visst inte så bra.

Svenska - Sedan vart dt svenska men jag, Sada och Fagerlund vart tvugna att skippa den för att vi skulle prata med Eva. Vi har nämnligen fått reda på att några stycken har snackat skit om en av våra otroligt söta kompis. Fy fy på dom som har gjort dt.

Idrott - Sedan var dt dags att pallra sig upp till hallen för att dansa (!) lite. Vi vart indelade i grupper och var grupp fick en dans. Min grupp fick disco-dansen. Den var pinsam! Men den var också rolig. Haha! Men när man skulle visa upp dansen kollade alla andra på. Haha xD

Sedan var skoldagen över. Nu är dt långhelg eftersom att vi är lediga på Måndag. Häääärligt!

Nej, nu ska jag nog ta och göra kassaboken som jag aldrig hann igår. Jag såg ju på film med Erik istället. "I'm a legend" Den har premiär idag men jag såg hälften (ska se andra hälften idag) igår, avis? Haha xD

Pussen

image327
Jag och pappa in Tenerife :)

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0