Lördag - Sista inlägget .

Japp, överskriften has it. Detta blir mitt sista inlägg innan jag drar iväg på äventyr i Teneriffa. Ska bli jätte spännande, men jag är jätte nervös inför själva flygresan. :$

Jag kommer sakna bloggandet och alla er läsare. Men se till att bomba detta inlägg med kommentarer, så ser jag till att ni kommer få massor med rolig läsning och niciga bilder nästa Söndag. Vad sägs om dt va? Haha! :)

Thank you and goodbye!

PS. Sada.. Gosh, jag vet inte! Utan dig är jag inte hel! I'll think of you all the time! DS.

image321
Mjukis/flyg-outfit á la Sussu

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha du e inte ensam om att vara kär i benji ;) ´
Kommer sakna din blogg :) Tur att det är endast en vecka :)

2008-01-13 @ 00:06:57
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0