Lördag

Tjolahopp !

Idag har jag varit i Nynäshamn, både fick och linser inhandlades. Sedan vad jag och mamma en sväng nere på Konsum. När vi kom hem stack mami och papi genast ut med hundarna och jag fick ett sånt där Sajjo-ryck (haha!) och började städa en himmla massa. Nu har jag bara dt värsta och jobbigaste kvar: MITT RUM! Gosh.. Orkar inte! Aja, måste göras ialla fall. Alla julsaker ska väck och likaså allt damm. Så nu måste jag fortsätta. Skriver senare.

Pyssen !

 
Photoshopade lite igår. Vóila! Här är Erik. Ser ni skillnaden?
Gosh, jag bara älskar photoshop!

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha xD Hela huset glänser nu :P
Typ du tog bort dom röda ögonen och typ fixade huden elr nåt :P

2008-01-05 @ 15:37:46
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0