Lördag

Jahaja, då var man proppmätt. Fick fisk idag, MUMS säger jag bara. Jag absolut älskar fisk! Eller.. Ialla fall ungsstekt lax. Höhö!

Skulle kollat på film ikväll med mamsen och papsen men dt ser inte ut att bli så mycket av dt. Jaja, dt gör inte så mycket, jag kan väl kolla på film själv ju. Jag såg att en av mina favoritfilmer går på TV4+ så jag har den kanalen på just nu ialla fall.

Sada ringde mig idag för att bjussa in hela tjocka famillia på en fika nu på Onsdag. Jätte snällt, verkligen! Men jag tror icke mamma och pappa är så jätte sugna. På senaste tiden har dt varit så mycket för dom, dom har verkar så oerhört stressade. Vi åker ju snart så pengarna bara flyger iväg och dom jobbar och jobbar. När dom sedan kommer hem ska dt gås ut med hundarna, städas, tvättas tvätt, ja dt är mycket som ska göra. Men jag tror, och vill, att dom ska försöka klämma in en fika nu på Onsdag hos familjen Sada. Dt skulle vara trevligt tycker jag. Jag menar, jag och Sada har ju varit oerhört bra kompisar en längre tid och ofta får hennes mamma och pappa höra "Jag åker till Sussu nu" "Jag ska sova hos Sussu ikväll" "Sussu kommer snart". Min mami och papi har inte fått höra namnet Sada, dom har fått lyssna på namnet Caroline. "Caroline kommer snart" "Nej, men jag åker med Caroline" "Kan vi hämta Caroline på vägen?" Ja.. Haha! Dt skulle välla vara lite mysigt om bådas familjer slog sig ner och pratade lite. Fast att mamma och pappa är väldigt blyga våda två så.. Jaa.. Dt ska nog ordna sig hoppas jag. :)

Nu ska jag fortsätta se på filmen på teve, men först ska jag ner och höra med mamma och pappa ifall dom ska se på film och ifall dom har lust att åka till the Sada's på Onsdag. Så Sada, om du läser detta, håll ut för jag är på väg med ett svar.

Pyssen !

image247

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0