Lördag

Okej, jag tänkte skriva ett inlägg till mina två absolut sötnosigaste sötnosar! Sada och Bellan, this is all for you..

Jag kommer ihåg allting med er två. Dt är så mycket som vi gjort tillsammans. Och ni två står mig verkligen närmast av allihopa som finns. Jag vet inte ens vart jag ska börja någonstans.. Allting man gör med er blir ju bara så.. Magiskt, kan man säga så? Aja, jag gör dt ialla fall. Inte för att dt helt och hållet beskriver vad jag känner, men ändå. Men ni två är ju mina små sötnosar.. Gosh, jag svammlar runt på dt hära så mkt, men stå ut med dt för allting kommer ju direkt från hjärtat. Men shit.. Aah.. Jag lovar att alltid alltid alltid finnas här för er två, no matter what! För jag har ju alltid kunnat lita på att ni finns vid min sida när jag behöver er. Om dt handlar om 5 kronor eller att kämpa mot att bli frisk från sjukhuset, ni har alltid funnits där. Jag vet inte ens hur jag ska kunna tacka er.. Hur kan man tacka några som hjälpt en genom såhär mycket. Ska man köpa blommor och kort, bjuda på bio eller kanske på minigolf? Jag har ingen aning. Men jag vill ialla fall tacka er, och dt här är mitt sätt att göra dt. TACK TACK TACK TACK TACK! .. Haha, jag kommer säkert garva åt mig själv efter dt här inlägget. Nej, fy Sussu! Men aah.. Nu åker jag imorgon och jag kommer inte få se er på en hel jäääääävla vecka !!! Kan ni fatta hur läget är eller? Jag kommer ju inte ens kunna prata med er ju. BUHU !! Dt ända jag vill är att packa ner er två i min väska, I WANT YOU WITH ME! Jag behöver ju er för att funka liksom. Åh, jag kommer sakna er så sjuuukt jävla mycket, jag lovar! Gosh.. Jag vet inte vad mer jag ska säga (skriva) .. Så.. Jag avslutar dt här inlägget nu snart. Men så att ni vet,

I LOVE YOU GUYS ALLWAYS  AND FOREVER! YOU ARE MY OXYGEN!

Vi ses nästa måndag.. Jag kommer tänka på er hela tiden. Och Sada, jag ska ha kul åt dig när flyget lyfter. Haha, du som tycker dt är så kuligt. :)

Pyssen !

image319

image320

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0