Lördag

Okej, dt finns tydligen någon här i världen som inte fått en sak klar för sig, trots att jag redan förklarat. Men då kan jag va snäll och förklara detta en gång till;

Detta är ju som sagt min blogg, i den skriver jag mina åsikter och tankar (som ni kan läsa till vänster). Har jag ett problem med att folk inte vet vad köttbulle heter på finska eller vem som kommer från Alby och inte, ja då skriver jag dt. Och så är dt bara! Men nu är dt så att jag inte har något problem med köttbullar eller Alby, okej? Dock har jag ett väldigt stort problem med en annan sak. Nu ska jag förklara den saken: Jag hatar när folk kommenterar och deras ända vilja är att vara taskiga. Visserligen tar jag inte åt mig, men so what? Att dessutom kommentera taskiga saker och vara anonym? Jag menar, varför inte bara säga vem du är? Shises.. Om mina åsikter nu stör dig så mycket, ANONYMAJÄVEL, läs då inte min blogg. Okej? Fått dt klart för dig nu? Jag kan ju passa på att sammanfatta allt jag nu skrivit, bara för att vara snäll. Såhär:
Jag skriver vad jag tycker, för detta är MIN blogg. Sedan så HATAR jag människor som är taskiga och inte vågar stå upp för vad dom tycker, utan väljer att vara anonyma.
Med detta inlägg menar jag självklart inte att ni inte får kommentera, men bara så att ni vet: Jag tar bort inlägget om dt är taskigt! Och så älskar jag ju mothugg, men av den snällare varianten. Typ Mothugg á la Jytte!

Så du anonyma människa, sluta kommentera om ditt ända mål är att få mig att må dåligt. Jag kan garantera dig att du inte lyckas.

That's it for me! Jag skriver innan jag går och lägger mig, och dt blir mitt sista inlägg på en vecka. Smell yah later!

Pyssen !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anonym

men akta dig för att komentera saker du egentligen inte har något att göra med då. skriv det ist i din lilla rosa fluffiga dagbok.

2008-01-13 @ 15:26:23

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0