Lördag

Morron !

Suck.. Jag har ingenting att göra. Mamma förstörde mina planer för ikväll. Jag, Sada och Mickis hade planerat att åka runt i tåg och dricka lite, men så sa mamma att vi skulle på middag så jag var tvungen att ställa in allting. GAH ! Nu säger mamma att dt inte blir någon middag och så är dt ju självklart försent att köpa alkohol. Så typiskt mig och mitt liv! Så ja, nu kommer dt inte hända någonting idag. Eller jo, jag kanske ska träffa Albin. Men inget mer. Typiskt typsikt tråkigt tråkigt!

Aja, nu ska jag klä på mig och äta frulle. Min hals känns en aning konstig, typ helt uppsvullen :S

Pussen

image328
MOHAHAHAHA ! FETT GAY (6)

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

Ha en bra lördag, och ha roligt på middan! :D

2008-01-26 @ 12:52:07
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha Jag o Kikka träffade Sada på bussen från Tumba ;)
Norsborg uppdatering finns i bloggen nu :P

2008-01-26 @ 20:43:07
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Anonym

äckel fjortis

2008-01-27 @ 13:43:32

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0