Måndag

Jag och Christa var i Haninge idag. Hittade lite roliga saker, men ingenting till mamma. Känner migimage338 värsta fjollig
för dt =/  Christa hittade inte heller så mycket, men en mascara från Isadora (29:50:-) tog hon med sig hem.

Nyhet? Ja, jag vet vem som har kommenterat alla dumma kommentarerna i min blogg. Tjiho tjiho, mogen typ.

Nyss ringde Sada och sa att jag skulle åka tillbaka till Haninge för hon och Bellan va där. Haha, sorry gumms men dt tänker jag faktiskt inte. Dels för att min kära mor fyller år och dels för att jag inte pallar sitta på bussen fram och tillbaka till Haninge.

Nej, nu kommer jag att ha mycket roligare saker för mig. För en av grejerna jag köpte är mycket underhållande vill jag lova.

Pussen

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Christa

Hahah aa värsta fyndet jag hittade ;P

2008-01-28 @ 16:53:42
Postat av: Anonym

Fan va najjs att du vet vem som komenterat!

2008-01-28 @ 18:18:55

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0