Onsdag

Tjoho !

Vaknade för lite drygt en timma sen. FY SUSSU!
Jag måste vända tillbaka mina dygn, så jag har bestämmt att jag imorgon ska vakna vid elva. Dt är skit tidigt enligt mig :O Jaja, jag måste ialla fall klara dt.

Ska snart klä på mig, sitter ju här i bara morgonrock liksom. Haha! Men ska dra på långfillingar och nån tjockiströja. Pallar inte fixa mig så mycket nu, jag ska ju ändå bara vara hemma liksom.

Juste, min moppe har tydligen pajat lite. :'(  Jag har ingen aning om vad som är felet, men den stängd tydligen av när man gasar. Buhu, hoppas den inte dör.

Nej, nu ska jag klä på mig och laga lite mat. Skriver nog lite mer sen.

Pyss !

PS. Vet ni vad jag kom på? Jag började skriva för första gången den 31 Maj 2007, vilket betyder att i Måndags var dt.. Sju månaders-jubileum för min kära blogg. Haha :) DS.

image179
Älskar låten Cocain! Lyssna på den, käääärlek!

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

grattis i efterskott till din blogg ;D

2008-01-02 @ 21:00:51
URL: http://lisisa.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0