Onsdag

Tjuhu !


Håller på att städa lite granna nu. Mitt rum ser ju helt förskärckligt ut. :S Undra vad jag egentligen gör för att lyckas få dt såhär. Haha!


Såg på dokumentären om Victoria Beckham ikväll. Jag fick veta en hel del jag inte visste om henne innan, men jag har ju faktiskt inte ens följt henne så speciellt mycket heller. Men hon har en skön stil, även fast hon är ett vandrande benrangel med två ballonger som bröst.


Bellan sa nyss också att dt är filmkväll hos henne imorgon. Få se om jag är med på den, beror ju lite på om jag kan få sjuss dit. Jag pallar inte betala en bussremsa, jag har ändå inga pengar, och min moppe är ju lite pajj. Aja, hoppas dt löser sig, skulle ju va kul att se alla igen :) Funderar på vad jag ska ha på mig då.. Hm.. Blir nog mina silvriga leggins och en svart klänning med nån tröja under, eftersom att klänningen är i en modell som börjar nedanför brösten.


Nej, nu ska jag städa lite mer, sen ska jag platta håret. På så sätt slipper jag vakna med ett stort affro imorgon. Men jag skriver ett inlägg innan jag sussar.


Pyss !

image181


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0