Onsdag

Kollade nyss om jag fått någon ny kommentar och visst hade jag dt. Någon som varit på den där festen jag gaggade om hade kommenterat. Och jag kan ju passa på att svara;
Nej, jag vet inte vad som fanns i alla glas. Ja, jag tror att ni hade starkare grejer också jag har ju sett bilder lixx. Jag skrev min åsikt, that's it. Gosh.. Kanske inte skulle skrivit om dt dära, verkar ju bli en grej av dt. :S Aja, hoppas dom som var på den där festen hade roligt ialla fall, för dt tycker jag att alla förtjänar att ha på nyårsafton. Och till dom som tagit illa vid sig bara för min åsikt, förlot but that's life.

Nu ska jag se klart på tv och sedan sussa.

Pyss !


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0