Onsdag

DUMMA DATA !!!!!!!! :@
Jag hade nyss skrivit en himmla massa,
när den bara startas om av sig själv.
CP IDIOT DAMP FITTA CP CP CP !!!

Aja, jag skriver när jag har städat.
Efter bara 3 dagar har jag ändå världens
kaos i mitt rum.

Nu, på med Tyra och shaka rumpa medans jag städar!

Pussen

PS.
Jag bjuder på denna bild som ska föreställa jag och Erik.
Den är verkligen inte den bästa, därför valde jag just den.
MOHAHAHA !
DS.
image322
PS 2.
När jag sdan skriver igen så tänker jag härma Sarah.
Jag tänker skriva min dag i schema-form.
:)
DS 2.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sabina

Det var Ledgers hushållerska som hittade skådespelarens livlös kropp, uppger kändissajten tmz.com. Han skulle få massage men svarade inte när man knackade på dörren till hans sovrum När hushållerskan öppnade dörren låg Legder livlös i sängen. När alla upplivningsförsök misslyckades ringde de efter ambulans.Någon dödsorsak är ännu inte känd, men enligt både tmz.com och Sky News ska sömntabletter ha hittats i närheten av sängen. men man vet inget ÄN vad som exakt hände!

2008-01-23 @ 18:23:31
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0