Söndag

Jag blev utmanad av http://lisisa.blogg.se/

Du ska skriva hur din drömman/drömkvinna skulle se ut och du fick bestämma själv. Detta gäller både utseende och personlighet samt intresse och liknande. Sen ska du utmana så många du vill.

MIN DRÖMMAN!

Utseende:
Alltså.. Utseendet är egentligen bara en bonus tycker jag. Men fick jag plocka ihop dt ultimata utseendet skulle dt väl.. Dt skulle bli perfekt, haha! Brunt hår, inte helt snaggat, utan lite utväxt ruffs ska dt vara, men inte för mycket. Han ska väl inte vara världens fetaste människa heller, men definitivt inte tjockare än mig, dt skulle ju få mig att se ännu tjockare ut, haha! Men vältränade överarmar måste han absolut ha. Armar är något jag älskar! Han ska inte heller vara för kort, men inte så lång att man måste så på en pall för att nå upp till hans ansikte. Haha! Ja.. Ögonen måste vara någonting jag skulle kunna drunkna i, ögon är viktigt. Helt klargröna eller alldeles mörkbruna. Inte helt tatuerad heller, dt platsar inte riktigt i mina ögon.

Personlighet:
Han måste, måste, måste vara omtänksam! När jag skärt fingret på kniven tex så ska han inte bara "So?" Haha, jag vill ju ha någon som bryr sig ju. Sen så måste han vara en pålitlig person. Jag skulle aldrig orka med om jag skulle behöva kolla igenom hans mobil eller förfölja honom. Inte tvärtom heller. Han måste också ha humor. Jag älskar att skratta och skämta, så om han skulle sitta där som en död morot och inte ens dra lite på munnen, då skulle jag säga "Bye bye mister". Jag vill också att han ska vara snäll, men dt kanske alla förtod haha!

Intresse:
Han får hålla på med vad han vill. Okej, kanske inte vara massmördare och tycka dt är roligt (eller tråkigt heller), för.. Ja, ni fattar själva. Sen skulle jag inte heller vilja att han var för mycket av en sportfåne. Typ inte hinna åka någonstans på middag för att 'dt är en viktig match på tv'. Och intresset/intressena ska inte heller vara sånt som han verkligen måste göra hela tiden, han måste ju ha tid för mig också (a)

Övrigt:
Han måste ha ett bra uppförande. Om vi sitter på en skitfin resturang och jag säger att jag måste gå på toa så ska han liksom resa sig upp när jag gör dt. Och så ska han öppna dörren för mig när vi är ute och går och ska gå in igen. Sånna där små saker liksom. Och han får inte vara för slarvig heller. Om vi skulle bo ihop och han skulle ta dit sitt grabbgäng så dricker dom ju öl eller nåt (jag vet inte, jag har ju aldrig bott själv med en kille, har bara sett filmer haha), så får han plocka undan efter både sig själv och sina polare. Och han ska kunna hålla reda på sig själv. Som hans flickvän så ska inte jag behöva hålla reda på hans saker, typ när han ska vara hos tandis, hos doktorn, eller whatever. Han måste även vara bra på att kommunisera. Jag älskar att ha små debatter med mamma och pappa och om min pojkvän också skulle älska dt, och dessutom vara bra på dt, så skulle dt bara vara helt toppen!

Dt var vad jag kunde komma på nu. Jag utmanar två stycken, http://jytte.blogg.se och http://sajjo.blogg.se . Enjoy! :)

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0