Söndag

GOSH .. Nu är jag sådär supermätt igen. Satt där nere och åt två mackor och en jätte stor mugg med o'boy. Jag tröck även i mig en vitamintablett som ska hjälpa mot hår och naglar. Ja, så att dom ska bli starkare och finare så att säga. Höhö ..

Såg på Victoria's Secret ikväll också. Ååååh, jag älskar den showen. Allting är så glamouröst! Längtar tills nästa gång dt kmr (dvs om ett år), dom kommer nog överträffa sig själva dt året också. Dessutom var Spice Girls där och sjöng också, men jag tror att dom mimade. No way att dom kan sjunga exakt sådär bra live. När jag var liten så lyssnade jag jämt på Spice Girls och låtarna försvinner inte så fort ur hjärnan. Haha!

Nej, nu ska jag kolla runt lite. Skriver nog innan jag ska sova.

Pyssen !

Alla bilder är inte från detta år, så ni vet (;
        


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anonym

Jag var med dig o mimade detsutom ;P du ville alltiid vara hon Emma för att hon hade typ likadant hår som dig då tihi;P o jag var alltid antingen Victoria eller melanie c ;P

2008-01-07 @ 18:54:40

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0