Söndag

Tjoho !
image333
När jag för ett tag sedan satt och sminkade mig tänkte jag på dt här med frisyrer. Dt finns ju en sjukt massa olika frisyrer här i världen. Vissa är helt förskräckliga och vissa är helt bedårande. Jag brukar inte variera min frilla så mycket. Ibland kanske jag testar nåt nytt men annars är dt mest plattången som plattar mitt och och så får dt vara så. Ibland gömmer jag ruffset under mössan och ibland bli dt bara en enkel hästsvans. Under en liten tid gick
jag runt med värsta luggen. O'boy säger jag bara. Haha! Jag hade sett frillan i nåt tv-program och ville testa själv. Dt va faktiskt inte alls så svårt som jag trodde. Skitlätt faktiskt. Men dt finns ju vissa som jämt går med samma frilla. Typ en fläta, en hästsvans eller utsläppt. Ganska tråkigt tycker jag, jag tycker man ska variera.

That's it for me. Skriver mera senare och ikväll kommer även ett inlägg som Christa fått hjälpa till med. Haha! xD

Pussen

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Fan va snyggt! Du passade verkligen i den luggen :)

2008-01-27 @ 15:16:26
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0