Tisdag

Yes baby, igår kväll var sååå kul! Sada och Bellan kom lite tidigare än jag trodde, men vafan, jag dog inte utav dt inte. Haha! Jag kan sammanfatta kvällen genom en liten lista, jag orkar nämnligen inte skriva så mycket just nu.

- Sada och Bellan kom vid kvart över fem kanske
- När mamma och pappa hade åkt ringde vi och beställde pizza från Nynäs Pizza
- Pizzan kom en timma senare och alla 3 tre pizzor kostade 360:- HAHAHA
- Efter maten började vi med "jag-har-aldrig"
- Bellan förlorade stort
- Gick ut för att röka, jag fick min första kick (har aldrig tagit halsbloss förut, rädd för att bli beroende)
- Erik kom och han hade rakat bort sina ögonbryn HAHAHA
- Vi fortsatte kvällen med att dricka snapps, fort fort fort
- Sada drack inte så mkt.
- Men hon hade typ 5 olika drycker framför sig :O
- Sen kom raketerna BOOM BOOM BASH !
- Bellan va packad
- Folk glodde som hönor på oss, haha
- Sen halkade vi in på altanen och rökte
- Sen smällde vi smällare och skrek 2008 !!!!
- Sen kom mamma och pappa
- Vi lullade vidare på mitt rum tills vi somnade

Underbara kväll! Vi nyårspussades också. Dom bilderna läggr jag på hära. Enjoy!

Pyss !

PS.
När Bellan och Sada åkte vid tio, somnade jag om och vaknade vid halv fem x'D DS.
image174
image175
image176

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

Jo, de var kul ;D men de va lite farligt att vistas i centrum :p

2008-01-01 @ 18:12:19
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Sarah

:o Ajaj inte röka!
Jaja ni verkade iaf ha kul!

2008-01-01 @ 21:13:36
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Anonym

Inte röka!

2008-01-04 @ 19:11:01

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0