Tisdag

Uscha !! Okej, såhär är dt: Direkt efter att jag stängt av datan gick jag och la mig och somnade som en stock. Klockan var då typ tio över sju. Vaknade halv elva men tvingade mig själv att somna om. Sedan vaknade jag igen vid halv två och har sedan dess varit aspigg. Uhu .. Såg då på Gal Pals och efter dt försökte jag somna om, dock utan att lyckas. Så nu strax innan fyra startade jag dator och nu sitter jag här. Dåligt av mig att jag inte kan sova mera, men ändå bra för på dt här sättet kommer jag ju att somna mycket tidigt imorgon (nej nej, idag), och sedan på Onsdag är dt ju skola. Höhö ..

Planer för idag då? Tja.. Ska först och främst duscha. Lägga ansiktsmask och basta skiten ur mig. Sedan så ska jag välla antaglien tröka runt hemma tills Bellan ringer och jag ska åka till henne. Hon, Anton och Sada hade nämnligen kommit på en idé om att göra någonting allihopa, så ja.. Dt är ju sista lovdagen så varför inte liksom. Höhö ..

Aja, nu får jag välla spela eller nåt.. Snart kliver mami upp och då betyder dt att dt bara är ett par timmar kvar tills dom åker och jag får gå ner på nedervåningen. Visst hade jag kunnat göra dt fast dom är där nere, men vi tjivades lite igår så.. Ja.. Aja!

Pyssen !

image274
Åh, saknar detta hår.. Fast inte färgen dårå.
Höhö .. !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha, härligt! jag hade legat kvar i sängen och väntat tills klockan skulle ringa xD

2008-01-08 @ 10:08:56
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0