Tisdag

Sådärja, klappat och klart. Jag är påklädd och färdig sminkad. Även håret är klart, även om inte jag vart nöjd med dt. Nu ska jag bara vänta på att Bellan ringer så att jag kan åka dit. Fick en bussremsa av mamma, men jag vill ändå ha sjuss. Hatar att åka buss! Bussarna är så himmla äckliga och fulla med basilusker. Uuuuh .. *rysningar* Men hoppas Bellan ringer vid fem. Då har pappa kommit hem och då ha OC precis slutat. Jag visste inte att dt kom igen, men nu klockan tio över fyra ska jag fan se på dt. ÄLSKAR OC !

Aja, laddar upp bilderna på mig nu, sen sticker jagoch gör whatever.

Pyssen !

image277
Jag orkar inte babbla upp hur mycket alla plaggen kostar eller vart dom kmr ifrån, men jag kan ju berätta vad jag har på mig ialla fall
(för dom som inte ser så bra)
Brun-svart klänning, svart-randiga strumpbyxor, bruna knästrumpor.

Och här är min make-up
image278
Ville ha sotiga ögon, så dt fick dt bli. På läpparna ville jag ha klar-rött läppstift, men vill inte se ut som en hora (xD), så jag valde en hudnära, rosa nyans.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Mm Buss suger men vad gör man? Det är vinter moppi funkar ej, man är 15 och helt utan kontroll och vi bor i en svinstia! Haha.
Najjsig outfit!

2008-01-08 @ 19:24:52
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0