Tisdag

Helloj !

Nu kommer äntligen (?) min lilla hisotria om min uuuuunderbara tripp till Tenerife. Förlåt för att ni fått sitta och vänta, men jag har varit helt död sen jag kom hem. Plus att jag idag varit i Haninge med Pullan och Sada. Aja, här kommer eran läsning ialla fall :)

Vi åkte till Arlanda klockan halv fyra på morgonen, Söndagen den 8:e Januari. Planet lyfte vid sju och skulle ta sex timmar. Men dt var sent så vi fick sitta upp i luften i sju timmar. Suck suck.. Vi kommer ialla fall fram och vädret är helt underbart. Men sedan var vi tvugna att sitta i bussen (som skulle ta oss till Los Gigantes och vårat hotell), i en timma. Bussresan var som att åka VH-vägen i 360 km/h, med andra ord väldigt skumpig och sladdig. Men vi kommer fram till hotellet och 'landar' lite. Nästa dag intar vi playan. Vi bodde på dt hotellet där man får fritt inträde till ett bad/sol ställe tvärs över vägen. Där låg vi ett par timmar innan vi började vandra runt lite för att spana in stället vi skulle bo på i en vecka. Nästa dag var ungefär samma grej. I och för sig så var nästan alla dagar likadana. Haha! Men klart man vill sola och slappa när man är utomlands och skrattar åt alla kids som gäckar över matte-böckerna i kalla Sverige. Haha! (6) Men vi åkte faktiskt på en liten båt-tripp där vi fick se delfiner och valar. Vi fick även bada under resan. Jag tolkade dt som att vi skulle få bada med delfinerna, men dt fick vi ju inte. Synd.. Men delfiner såg vi (tyvärr inga valar), och så fick vi äta Paella, en traditionell maträtt i Spanien. Och hallå! I VARENDA affär i Los Gigantes sålde man alkohol. Fatta ?! Man kunde gå in i en kamera-affär och se massor med hyllor fulla av alkohol av olika slag. Dt bästa var att alla fick köpa. Så jag kunde bara gå in i vilken affär som helst och köpa precis vad jag ville. Nice huh ? xD  Dessutom fick jag och Erik beställa helt öppet och ärligt från alla barer och pubar. Och I'll tell you, jag har aldrig druckit sådär många olika drinkar under en hel vecka. Haha! Vissa av drinkarna var inte ens goda, men dom såg så jävla coola ut. Vill ni veta vilka drinkar jag druckit? (a) Haha, här kommer dom ialla fall:
Woo Woo, Piña Colada, Screaming Orgasm, Tai Mai, Sex on the beach, Tequila Sunrise, San Fransisco (stavning?) och flera, kommer bara inte ihåg namnen xD. Ialla fall.. Vad finns mer att berätta egentligen? Hm.. Vi fick sitta ner medans en gubbe målade caricaturer på moi och Erik. SKITSNYGGT! Naaaat ! Gosh.. Ser hemsk ut xD

Aja.. Kommer nog att skriva fler detaljer i ett nästa inlägg. Bilder kommer jag också att slänga in, men inte just nu. Dom kommer senare, och troligen så kommer dt att finnas flera bilder i min bilddagbok än hära. Men jag säger till sen. Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem så att hon kan färga mitt hår. Dt är inte snyggt att ha röd/brunt hår med ett par centimeters BLONDT utväxt. BLÖÖ !

Pussen, sötnos ! <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

woho, nu är du tillbaka! =D

Du verkar ha haft de asmysigt, :) va roligt :)

2008-01-22 @ 20:59:38
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha hääärligt!
Din nya hårfärg va as snygg, även om jag va halv blind och inte såg de förän Kikka sa de xD

2008-01-23 @ 16:04:43
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0