Tordag

SUCK ! En gång för alla, FÖRLÅT om någon tog illa vid sig för min åsikt. Shises, let it go? Men jag vill bara göra en sak klar för alla;
Dt här är min blogg. Här skriver jag om allt jag vill mellan himmel och jord. Jag skriver mina åsikter om allt och ingenting. Okej? Den som inte tycker om dt jag skriver, LÄS INTE! Ni slipper slita ut era fina ögon och era fina fingrar på att läsa och skriver kommentarer så som "tjockis" tex. Thank you.

Ialla fall, nu till dt jag skulle skriva om.

Ikväll var jag ju som sagt hos Bellan. Dt var inte så roligt som jag förväntade mig att dt skulle vara. Jag kom dit, jag och Bellan gick till affären, gick tillbaka hem till henne, Robin och Isa kom och vi såg på teve och åt godis. Dt var tänkt att pappa skulle komma och hämta mig runt nio tiden, men jag ringde honom tidigare så han kom och hämtade mig vid åtta.

När jag kom hem åt jag pannkakor. Gosh, jag vet inte hur länge sen dt var jag fick pannkakor senast. Ja såklart har dt funnits i skolan, men dt är ju inte alls samma sak som hemma-gjorda pannkakor. Aja, gott var dt ialla fall. Efter pannkakorna vad jag tvungen att bjussa mamma och pappa på lite choklad och sedan gick jag upp på rummet för att se på "Age of Love". Dt är i stort sett dt jag gjort ikväll.

Undra vad som hänt med lilla Sada. Hon är ju helt borta. Buhu! Hon svarade inte när jag ringde henne och hon har inte varit inne på msn heller. I miss u Sada! Okej, dt var inte så länge sen vi sågs sist, men wtf hon är ju min bästa kompis ju. (a)

Nej, nu är jag tom i skallen. Ska välla snart spela dt så kallade töntiga dataspelet som jag älskar. Sedan ska jag försöka sova tidigt (som att dt kmr gå lixx). Haha!

Jag skriver ialla fall innan jag kryper ner i sängen.

Pyss !

image183
Tjock, ful, hemsk, whatever.
Dt här är jag och jag är nöjd med mig själv!

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: JYTTE

Det ska du va för du är fett fin gumman :D

2008-01-03 @ 23:07:37
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: Emelie

Du är vacker gumman

2008-01-04 @ 02:16:55
URL: http://beautifulminds.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag förstår att du tar åt´dig, de gör ja oxå om någon säger sånt, men vad de än säger, så är du vacker

2008-01-04 @ 12:18:21
URL: http://beautifulminds.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0